2008. január 23., szerda

+

Régen írtam, de ennek megvan az oka. Dolgozó ember lettem (újra). A marketing-menedzseri vizsgám óta (ami vmikor 2007. szeptember közepén volt) kerestem állást, de egyik állásinterjúból (10-15) se lett semmi konkrét. Röhej, pedig majd az összes helyre simán megfeleltem. És ezt mondom úgy, h maximálisan tisztában vagyok a jelenlegi álláskeresők helyzetével.
De csütörtökön ez a tendencia megszakadt. Behívtak kereskdelmi asszisztensnek és még aznap vissza is szóltak, h felvettek. A mai nap a 2. napom a cégnél. Az első elég húzós volt, rengeteg infót kaptam; ezzel szemben a ma nagyon nyugis (ebben közrejátszik az, h nincs itt az a személy, aki betanít). Tipikus vihar előtti csend. Ráadásul jövhét kedden már 1edül leszek. Kicsit parázok is, h menni fog-e minden, de eddig rendesek velem a munkatársak.
Sok sikert annak, aki hasonló cipőben van, mint én voltam! A már dolgozóknak meg jó munkát!:)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Gecó, ma nincsen bent a mentorod? Ez laza lesz. Asszondom vedd lazán, hogy ne rajtad verjék le a port!:D