2007. október 29., hétfő

3. jelenet

'Csak szex és más semmi'

Nem hittem volna, h egy magyar moziról fogok írni már a 3. filmekkel kapcsolatos bejegyzésnél. Ez annak tudható be, h kevés jó hazai film van (már az utóbbi időkre értve), amiről érdemben lehet szólni.
Viszont a 'Csak szex és más semmi'-ben kellemeset csalódtam. Alapvetően úgy ültem le nézni, h ezt is kipipálom, h megvolt. Az első pár percben ment minden a maga rendjén, a szokásos kliséktől nem sikerült elszakadni itt sem. Aztán egyre érdekesebb lett a film (már nem a sztori, m az sokról nem szól: szex, szex, szex a gyerekszülés végett), egyre többet vettem észre magamon, h elmosolyodok, néhol pedig vissza kellett tartanom a nevetésemet, m bnőm már nagyban álmodozott mellettem az ágyban és nem akartam felkelteni:).
A színészekkel különösebben nagy baj nem volt, bár egyikőjük sem játszott véleményem szerint kimagaslót. Sajnos 1-2 jelenet nem is működött emiatt. De az arab gyros-os srác rövid alakítása kifejezetten pozitív.
Nem kell sokat várni a filmtől. Ha vki így tesz, akkor bizonyosan csalódni fog. Arra érdemes visszagondolni inkább, h az utóbbi pár évben melyik volt az a magyar film (és itt a vígjáték kategóriáról beszélek csak), amit megtekintése után gyengére minősítettünk. Mondhatni az összes. A 'Csak szex és más semmi' egy erős közepes, talán egy gyenge 4-es. És ez sztem mindent elmond a film értékeiről.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

A "sex"-et még mindig szexnek kell írni, mer' ugyi magyarul így köll, teccikérteni?:)

Koszta írta...

Ja, ja, englische richtige Sprache, ja, I know:). De magában a film címében is sex-ként szerepel hivatalosan, azért használtam úgy mindenhol..

Unknown írta...

A f*szt, megnéztem a film hivatalos oldalát, direkt, nehogy hülyeséget írjak. (Mert, ha a film címében így lenne írva - bár nyelvtanilag helytelen lenne - az egy dolog, de nem így van írva.)

Szóval ne írd így, mert borsódzik tőle a hátam! Na, nem baszogatlak többet, kussolok.:)

Koszta írta...

Igaz, ami igaz, sorry érte. Én is megnéztem. Ott, ahol találtam a filmet, volt írva 'sex'-ként, helytelenül. Javítottam a bejegyzésben a hibát:).