2007. október 26., péntek

+

Láthatóan lemaradtam a filmekkel az elmúlt pár napban:). Nos, igazából ez nem jelenti azt, h nem moziztam. 1xűen nem volt olyan film, amit érdemesnek találtam volna a blog-on feltüntetni, még ha jót is szórakoztam rajta. Azért röviden megemlítem őket:

'The Condemned': egy hülye alapötlettel összetákolt, de egész jó akciómozi (10 halálraítéltet ledobnak egy szigetre, ahol csak 1 maradhat - és mindezt Internet-en élőben stream-elik a nézőknek) - 3/5.
'Shrek 3': ismerjük, szeretjük. Bár már 1re kevésbé. És a poénok se az igaziak. Ettől függetlenül nézhető, és nevetni is lehet rajta (itt-ott) - 3/5.
'One flew over the cuckoo's nest' (Száll a kakukk fészkére): igazi kultfilm, bár a mai fiataloknak a kicsit vontatott stílusa miatt nem biztos, h be fog jönni. Parádés Jack Nicholson játéka (meg is kapta érte a szobrocskáját..) - 5/5.
'The Oh in Ohio': tipikus csajos film (feleség már első együttléte óta nem tud elélve.., akarom mondani, elmenni távoli, kellemes helyekre kikapcsolódni:). Ügyes-bajos jelenetek, nem tipikus befejezéssel. Azért 3/5, m csajos film, és unfair lenne lehúzni csak emiatt.
'The Three Burials of Melquiades Estrada' (Melquiades Estrada három temetése): lassú lefolyású mozi, de folyamatosan fent tudta tartani az érdeklődésemet, még ha a végét sejtettem is. Tommy Lee Jones jól játszik/rendez, kicsit Clint Eastwood érezhető rajta - ami 1értelmű pozitívum. Ettől függetlenül nem hiszem, h nagyon fogok a filmre emlékezni, m különösebben nincs nagy sztorija - 4/5.

Legközelebb..

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az utolsó filmet megnéztem volna, m anno olvastam és nem lehet(ett) rossz:)
A Száll a kakukk.....nekem is tetszett:)
Írsz majd sorozatokról is?:)

Koszta írta...

Túl sokat nem veszítettél vele, elhiheted. Sorozatokról elképzelhető, h majd írok, de csak akkor, ha egy teljes epizódot már megnéztem:).

Névtelen írta...

Az egyik sorozatról már megnéztél 8 teljes epizódot velem:))

Koszta írta...

Évadot akartam írni.., de ezt már áttárgyaltuk:). És majd lehet, h írok is róla..