2007. december 3., hétfő

+

Tudom, h már írtam a 'Gears of War' című játékról, h játszogatok vele és sztem nagyon jó, de:
Az elmúlt pár napban kezdtem csak el igazán belemélyedni, és sokkalta több van benne, mint elsőre tűnt számomra. Nem kell óriási dolgokra gondolni, de bizonyos részek annyira tökéletesen lettek 'megkomponálva', h az ember tényleg nehezen tudja azt mondani, h most kilépek, m mennem kell. A filmszerűség, a jelenetek egymás közötti maximális kohéziója és a folyamatos akció (mely az 500. szörny leölése után sem unalmas 1általán) - ezek azok a tények, melyek a játékot számomra feledhetetlenné tették már most, mikor még végig sem játszottam azt.
Emellett pedig a grafika csodálatos; néhol szebb is, mint bármi, ami eddig megjelent Pc-re. És a játékot hajtó motor jól végzi a dolgát már egy szerény konfigon is.
Nem bírtam betelni a barlangos-lávás epizóddal, úh alább látható pár kép erről a helyszínről. Már csak ezért a részért érdemes játszani a 'GoW'-val. A páncélos pókkal harcolni meg minden élményt felülmúl..!




Nincsenek megjegyzések: