2007. december 22., szombat

+

Úgy gondoltam, h írok az RTL Klub 'Csillag Születik' műsoráról egy kicsit, de aztán rájöttem, h aki esetleg elolvassa ezt a bejegyzést és emellett lövése sincs a szóban forgó adásról, annak bővebben ki kéne fejtsem, h "mitholmerremennyiért" történt, amibe én meg nem bonyolódnék bele.
Ezért csak egy rövid hozzáfűznivalóm lenne, amit - aki nézte a műsort -, ennyiből is érteni fog:

Azzal, h a kis csantavéri gyerek, Utasi Árpád nyerte a versenyt, 2 szomorú dolog történt:
1. 3 olyan tehetségtől vonta el így az anyagi támogatást szándékolatlanul, akik kategóriájukban sokkalta jobbak voltak nála. És ezt úgy állítom, h teljesen tudomásában vagyok annak, h nézőpont kérdése, h ki-kinek tetszik és ki-kit preferál.
2. Ami szomorúbb, h a szavazók emellett nem tettek eleget szavazói kötelességeiknek. Hiszen a 'Csillag Születik' nem szegénység-kutató, hanem tehetség-kutató verseny volt. És az bizonyos, h a versenyzők közül nem a legtehetségesebb kapta meg végül a 12millát+a kocsit.

Egy utolsó mondat: A jótékonykodásnak is megvan a maga saját helye s módja.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagy vonalakban egyértek Veled, de szerintem egyedül a táncos csapat érdemelte volna meg a pénz, meg a kocsit (bár négyen nem hiszem, hogy belefértek volna:)), a többieknek nem adtam volna jó szívvel a nyereményt.

Koszta írta...

Az, h ki érdemelte volna meg legjobban a fődíjat, más kérdés. Én sem azt írtam, h akár a Kovácsovics, akár a Bíró korrekt lett volna. De semmiféleképp se az Utasi a nyerő. A többiek legalább magukhoz mérten tehetségesek.

Névtelen írta...

Igen, de így már végülis mindegy, hogy mi a véleményünk, remélhetőleg Árpika ebből a pénzből kifizet magának egy korrepetáló tanárt, aki megtanítja olvasni, ha már 15 éves létére az iskolában nem tanulta meg...

Koszta írta...

:)