2007. december 21., péntek

+

Örül a kis szívem. Egykoron, mikor még az előző bejegyzésben is említett 'Fahrenheit' című játékkal töltöttem kellemes perceket el, Marcus szobájában a gitározás mellett (nagy feeling!!) zenét is lehetett hallgatni. Akkor nem voltam annyira rock-fan, inkább a drum'n'bass-t erőltettem. Emellett tény, h az a 4 szám, amit pörgetni lehetett, tetszett. Most, h már majd minden rock-zenekarról van véleményem (inkább az ismeretlenebbeket preferálom, mint a trend által előtérbe hozottakat), ki merem állítani, h a 'Theory of a dead man' egész korrekt kis rockbanda. Nagyon hasonló zenét játszanak, mint a 'Nickelback' (és az énekesek hangja is néhol teljesen azonos), de ez pozitívum, hisz van a dalaikban ritmus, jól komponáltak és a lassú számaikat meg kifejezetten kellemes hallgatni.
Alább link-eltem egyszer a 'Santa Monica' számukat, mely egy lassú dal és ez volt az, amelyre először felfigyeltem és megfogott. A klip sajna elég sablon, azért kár. A második a kedvenc dalom tőlük, a 'Hello Lonely (Walk Away From This)'. Sajna nem volt hozzá klip, ezért csak a dalt lehet hallgatni.
Amit még kiváltképp ajánlok tőlük: a 'No surprise' és a 'Since You've Been Gone'.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örül a piszi szíved, igen?:))

Koszta írta...

Biony!:)